* Επείγον. Εμπρός παιδιά βοηθήστε!

Το e-mail:
«Ήρθα πρόσφατα στην πόλη σας και ανάλαβα καθήκοντα διευθυντή στο Λύκειο Μολάων.
Μας στάλθηκε πρόσφατα μια εγκύκλιος από το Υπουργείο μας που ζητά να παραθέσουμε τις προτάσεις μας ώστε τα σχολεία να μην χαρακτηρίζονται πλέον με έναν κωδικό αριθμό αλλά του δώσουμε ένα όνομα, γεγονός που το κρίνω θετικό.
Η ονομασία του Σχολείου θα εκμαιευτεί από ιστορικά πρόσωπα της περιοχής, γεγονότα, δράσεις, φυσικές ομορφιές, πολιτιστικά δρώμενα κλπ.
Αγνοώντας την κληρονομιά και την δράση του τόπου σας, στην αναζήτησή μου ανακάλυψα την ιστοσελίδα σας, για την οποία σαφώς σας συγχαίρω.
Επιζητώ από την «ελεύθερη είσοδο» βοήθεια στο πρόβλημά μου, με προτάσεις επί της ονομασίας του Σχολείου και με ένα σύντομο ιστορικό για την κάθε πρόταση.
Επειδή οι ημερομηνίες πιέζουν θα επιθυμούσα απαντήσεις σήμερα, αν βέβαια είναι εφικτό και αν έχετε το περιθώριο να παρακολουθείτε συνέχεια τα e-mail σας.
ΜΕ ΤΙΜΗ
Γ. ΚΟΚΚΙΝΗΣ» kokkinis@sch.gr


Το e-mail έχει ημερομηνία αποστολής 3 Απριλίου. Ζητάμε την κατανόηση από όσους έστειλαν κάτι χρονικά νωρίτερα, αλλά προηγήθηκε σαν δημοσίευση λόγω του επείγοντος που το χαρακτηρίζει.
Ας κατεβάσουμε ιδέες. Στο κάτω – κάτω σαν Μολάΐτες, αλλά και σαν μαθητές που περάσαμε από αυτό το σχολείο μας αφορά. “Ελεύθερη Είσοδος” ήμαστε όλοι μας.
Ας συνδράμουμε έναν μη Μολαΐτη στην προσπάθειά του να αποφασίσει κάτι καλό για τον τόπο μας. Εμείς εκτιμούμε το ότι αναζητά τη καλύτερη λύση παντού.
Ας αφιερώσουμε 2 λεπτά από το χρόνο μας τώρα και ας βάλουμε το μυαλό μας να δουλέψει. Δεν μας κοστίζει τίποτα. Διαδώστε το και σε άλλους. Αναζητείται …Νονός!

6 Σχόλια από αναγνώστες:

Ανώνυμος είπε...

Ήδη αγχώθηκα με το κατεπείγον του θέματος. Βάζω το μυαλό μου να δουλέψει αλλά αισθάνομαι ότι απέναντι μου έχω τον Σπύρο τον Παπαδόπουλο στον ‘Εκατομμυριούχο’ και πρέπει να απαντήσω τώρα, τώρα, τώρα γαμώτο τελειώνει και χρόνος.
Όχι δεν μπορώ να απαντώ κάτω από πίεση. Εκείνο που ξέρω είναι ότι θα ήθελα το προσωνύμιο του σχολείου που φοίτησα κι εγώ, να πάρει το όνομά του από κάτι φυσικό. Κάτι από νερό και μύλους που έχει ο Λάρνακάς μας και σε λίγο θα είναι μακρινή ανάμνηση στους επόμενους.
ΟΥΦ! Πρόλαβα;

http://molaoi.blogspot.com είπε...

Κατ’ αρχήν κ. Κοκκίνη καλώς ήλθατε στο τόπο μας.
Εκτιμούμε το ότι προκειμένου να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα αναζητάτε τη λύση παντού. Αυτό σήμερα που βασιλεύει ο εγωισμός και οι παντογνώστες έχει ιδιαίτερη αξία και σας τιμά.
Η πρότασή μας έχει να κάνει με τη καθημερινότητα της περιοχής μας, με το μέλλον της και την αναπνοή της που δεν είναι άλλη από την καλλιέργεια της ελιάς.
Όσο ‘αλλού’ και να φαντάζει θα θέλαμε το σχολείο μας να ονομάζεται «ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ».

Ανώνυμος είπε...

- Ρε Γιώργο, ψάξε στον υπολογιστή το όνομα του Λυκείου των Μολάων Λακωνίας επειδή θέλω να στείλω την εγκύκλιο για τις εκδρομές.

- Μισό να κοιτάξω. Μο Μο Μολ Μολάοι, εδώ είμαστε. Λύκειο Μολάων "Επίδαυρος Λιμηράς".

- Επίδαυρος??? Μα καλά, Λακωνία δεν είπαμε οτι είναι? Τι επίδαυρο λέει εκεί?

- Δε λέει σκέτο Επίδαυρο ρε, Επίδαυρος Λιμηράς λέει.

- Άλλο και τούτο πάλι. Εγώ μια Επίδαυρο ξέρω τόσα χρόνια και μάλιστα κάθε καλοκαίρι με πρίζει η γυναίκα μου να πάμε να δούμε καμιά παράσταση. Για κάτσε να το σημειώσω, θα το έχω υπόψη μου για τις καλοκαιρινές διακοπές. Να δούμε ποιά Επίδαυρος είναι εκεί κάτω.




Χρήστος Θεοδωρακάκος

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ είμαι της άποψης ότι πρέπει να ξεφύγετε από τη λογική της ονοματοδωσίας με ένα ονοματεπώνυμο. Άλλωστε αν κάποιος ήταν τόσο σημαντικός θα μας έρχονταν με τη μία στο μυαλό (όχι βέβαια ότι δεν υπήρξαν σημαντικοί άνθρωποι σε τούτο τον τόπο). Ένα όνομα που θα έχει σχέση με το φυσικό περιβάλλον και μάλιστα με το ντόπιο είναι κάτι που ακούγεται ενδιαφέρον και κατάλληλο. Ποιο θα είναι αυτό; Έλα ντε! Θέλει παρέα και συζήτηση.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ θα συμφωνήσω με αυτό που υπαινίσσεται ο Χ.Θ. Υπήρξε για 10ετίες το μοναδικό Γυμνάσιο & Λύκειο της Επαρχίας μας. Τώρα υπάρχουν πολλά και καλά κάνουν. Όταν όμως υπήρξαν εποχές που είχε μαθητές από Ζάρακα, Ασωπό, Μονεμβασιά και Νεάπολη τότε δικαιούται να φέρει όνομα Επιδαυρολιμηρίτικο; Επιδαύριο; ή κάποιο άλλο πιο εύηχο ίσως που θα έχει σχέση με την ονομασία όλης της Επαρχίας.

Ανώνυμος είπε...

Epidaurou Limiras! Swsta!!